آموزش بازاریابی
سفر مشتری به فرآیندی گفته میشود که یک مشتری از لحظه آگاهی درباره یک کسبوکار تا خرید و تبدیل به مشتری وفادار طی میکند. برای کسبوکارهای محلی، این سفر عموماً از آگاهی شروع شده و به تعهد و وفاداری ختم میشود. داشتن باشگاه مشتریان روی دستگاه پوز (POS) به کسبوکارهای محلی امکان میدهد که در هر مرحله از سفر مشتری تعامل مؤثرتری داشته باشند و وفاداری مشتری را افزایش دهند. حال به بررسی این سفر و نقش باشگاه مشتریان میپردازیم.
تیم توسعه محتوا
23 دی 1403
باشگاه مشتریان
در دنیای رقابتی امروز، کسبوکارها به دنبال ابزارها و راهکارهایی هستند که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند، تعامل بیشتری با آنها داشته باشند و در نهایت فروش خود را افزایش دهند. یکی از این ابزارها که به طور چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته، باشگاه مشتریان است. اما باشگاه مشتریان چیست؟ چرا این ابزار برای کسبوکار شما ضروری است؟ در این مقاله، با مفهوم باشگاه مشتریان، مزایای آن و دلایلی که کسبوکار شما به آن نیاز دارد، آشنا میشوید.
تیم توسعه محتوا
23 دی 1403